Vlastní franšíza? Třeba jednou v rodině. Umím si představit i kancelář v coworku – Jan Hrubý
S Janem Hrubým jsme zabrousili do klíčových témat, která dnes hýbou realitní branží: profesionalizace, image makléřů, očekávání klientů i proměna trhu. Otevřeně mluví o tom, proč se RE/MAX nebojí dělat v oboru „nepříjemné věci“. Jaký by měl být vztah centrály a franšízantů? Co Jana v realitách překvapilo? Proč tolik nováčků neuspěje?
Dozvíte se také, jak RE/MAX pracuje s vnitřní kulturou napříč kancelářemi, jak se staví ke vzdělávání, jaké trendy sledují v chování klientů, a proč Jan nevěří, že se velká část trhu brzy digitalizuje – alespoň ne v té podobě, jakou slibují některé startupy. V rozhovoru zazní i pohled na spolupráci s developery, pohyb cen a očekávání od následujících let. Jan mimo jiné vysvětluje, jaká je jeho role coby CEO – a proč není jen o strategii, ale také o každodenní debatě s partnery v terénu.
Jak Honzu posouvá sport? A co má RE/MAX společného s Mekáčem?
O čem byla řeč?
Co pro něj znamená vést značku RE/MAX v Česku – a co všechno to obnáší?
Jak vnímá pověst realitního makléře a jak ji RE/MAX systematicky mění?
Jak se staví k „toxickým kancelářím“ – a kdy přichází čas na rozchod?
Kde vidí Jan Hrubý hranici mezi tvrdým leadershipem a lidským přístupem?
Proč podle něj značka musí být vidět nejen navenek, ale i „v kuchyňce pobočky“?
Jak RE/MAX pracuje s kulturou a hodnotami napříč desítkami franšíz?
Jaký má názor na digitalizaci a online automatizace v realitním trhu?
Proč zatím nevěří tomu, že by technologie nahradily osobní makléřskou službu?
Jaká jsou jeho očekávání ohledně cen, vývoje trhu a chování klientů?
Jak RE/MAX spolupracuje s developery a co chtějí od makléřů právě oni?
Co ho nejvíc inspiruje na makléřích, kteří se posouvají i po 20 letech praxe?
Jak prioritizuje práci, rodinu a zdraví?
Nastartujte se u nás
Máte chuť změnit svou kariéru nebo rovnou po škole začít jako makléř? Napište nám nebo zavolejte a rádi s vámi vše osobně probereme.