Online marketing dává makléřům falešný dojem, že si všechno změří – Karel Novotný
Dnešní díl podcastu V Realitě bude o značkách, a hlavně těch osobních, kterým by každý makléř měl věnovat pozornost. O marketingu jsme se bavili už v několika dílech, ale dneska jsme to vzali od podlahy s odborníkem Karlem Mindless Novotným.
Karel o marketingu přednáší na Newton University a v rámci své Brand family pomáhá značkám k úspěchu. Proč je u značek důležitá předvídatelnost? Stačí výkonnostní kampaně na leady nebo by měl člověk přemýšlet dál? Funguje bombastický marketing? Co by Karel poradil nováčkům v branži? Jak o sobě mohou dát vědět? Je obsahový marketing pro smích? Probrali jsme velkou spoustu témat, tak si užijte poslech.
O čem byla v podcastu V Realitě řeč?
- Důležitost značky a brandingu
- Funguje u makléřů bombastický marketing založený na vtípkách? Co říká prodávajícím?
- Co všechno se dá a nedá měřit v online marketingu? Máme falešný pocit, že každá akce se dá vyčíslit?
- Je dobrá strategie chlubit se čísly?
-
Musí si makléř vybrat svou cílovku nebo jsou nemovitosti tak obecné, že je potřeba mluvit se všemi?
-
Trvá dnes déle vybudovat vztah s klientem, než využije vaše služby?