2 min.

Online marketing dává makléřům falešný dojem, že si všechno změří – Karel Novotný

Březen 24, 2022
Štěpán Gjurič
Dnešní díl podcastu V Realitě bude o značkách a hlavně těch osobních, kterým by každý makléř měl věnovat pozornost. O marketingu jsme se bavili už v několika dílech, ale dneska jsme to vzali od podlahy s odborníkem Karlem Mindless Novotným.

Dnešní díl podcastu V Realitě bude o značkách, a hlavně těch osobních, kterým by každý makléř měl věnovat pozornost. O marketingu jsme se bavili už v několika dílech, ale dneska jsme to vzali od podlahy s odborníkem Karlem Mindless Novotným.

Karel o marketingu přednáší na Newton University a v rámci své Brand family pomáhá značkám k úspěchu. Proč je u značek důležitá předvídatelnost? Stačí výkonnostní kampaně na leady nebo by měl člověk přemýšlet dál? Funguje bombastický marketing? Co by Karel poradil nováčkům v branži? Jak o sobě mohou dát vědět? Je obsahový marketing pro smích? Probrali jsme velkou spoustu témat, tak si užijte poslech.

O čem byla v podcastu V Realitě řeč?

  • Důležitost značky a brandingu
  • Funguje u makléřů bombastický marketing založený na vtípkách? Co říká prodávajícím?
  • Co všechno se dá a nedá měřit v online marketingu? Máme falešný pocit, že každá akce se dá vyčíslit?
  • Je dobrá strategie chlubit se čísly?
  • Musí si makléř vybrat svou cílovku nebo jsou nemovitosti tak obecné, že je potřeba mluvit se všemi?

  • Trvá dnes déle vybudovat vztah s klientem, než využije vaše služby?

Nezmeškejte tipy a příležitosti z realitního trhu