Poznejte mozek svého klienta a hned vám obchod půjde snáz – Zdeněk Vondra

Na základě čeho se lidé rozhodují? Ocení každý klient poprodejní servis? Proč někoho nemá cenu zvát na osobní schůzky? Jaká osobnost se nejlépe hodí pro obchod? Měli byste si do CRMka ukládat kromě kontaktů a narozenin i osobnostní rysy klienta?
Poznejte blíže metodu Structogram, ze které Zdeněk ve svých kurzech vychází. Jaký mozek máte dominantní zrovna vy?
O čem byla v podcastu V Realitě řeč?
- Metoda structogram – kdo s ní přišel a jak ji využít?
- Tři části lidského mozku – jak nás ovlivňují, a proč má každý nějakou část dominantní?
- Jak využít znalost osobnostních rysů v obchodě?
- Jak odhadnout osobnost druhého během první schůzky?
- Měli byste si klienty segmentovat podle osobnosti?
- Na základě čeho se lidé rozhodují? Jaká povaha se nejvíc hodí pro obchod?